NovaSeaCula

Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Aktualności:

Forum SMF zostało uruchomione!


Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Pokaż wątki - Watriss

Strony: [1] 2 3 ... 7
1
Labirynt / Ślepy zaułek
« dnia: Sierpień 18, 2014, 07:08:36 »
Zaułek taki sam jak wszystkie inne w tym labiryncie zawalonych domów i ulic.

2
Labirynt / Zawalony dom
« dnia: Sierpień 18, 2014, 07:07:34 »
Dom jest niemal cały w gruzach, utrzymało się tylko kilka ścian.

3
Labirynt / Czarna uliczka
« dnia: Sierpień 18, 2014, 07:06:02 »
Ponura, jakby z horroru uliczka oryta głębokim cieniem.

4
Opuszczona dzielnica / Opuszczony budynek
« dnia: Sierpień 18, 2014, 07:03:32 »
Co można powiedzieć o opuszczonym budynku, może to że całość przykryła sadza i kurz, że okna są wybite, sufit rozwalony.

5
Opuszczona dzielnica / Stary plac
« dnia: Sierpień 18, 2014, 07:01:52 »
Plac jest stary i pusty. Jakby złowroga klątwa kałuże czarnego oleju nie wsiąkają w ziemie. Jest ciemny i nieprzyjazny dla żywej istoty. W powietrzu unosi się zapach stęchlizny.   

6
Opuszczona dzielnica / Droga
« dnia: Sierpień 18, 2014, 06:59:14 »
Opuszczona ulica, budynki wokół porył mech i sadza. Całość przykrywa ponura atmosfera opuszczenia.

7
Ogłoszenia / Poszukiwanie przywódców
« dnia: Sierpień 17, 2014, 21:00:28 »
Poszukiwania przywódców klanów rozpoczęte.
Przywódcy są od wielu lat więc dużo wiedzą, co za tym idzie? Musicie się przygotować na długie czytanie bo na PW jeśli zostaniecie przywódcą dostaniecie długą historie. Kolejną rzeczą jest że nie możecie zostać przywódcą plemienia do którego należycie. Jeśli należycie do Lunas możecie być przywódcą wszystkich plemion oprócz Lunas. To chyba koniec czekamy na zgłoszenia ^^

8
Eventy/Konkursy / Event ,,Białe nasiono''
« dnia: Sierpień 17, 2014, 20:44:54 »
Eventy powinny być z okazji czegoś? Jeśli tak to można powiedzieć że ten jest z okazji zakończenia sianokosów. Lecz owe wydarzenie nie będzie związane z sianokosami ponieważ mój mózg na to nie pozwala. O co chodzi w tym wydarzeniu. Może o to żebyście się poznali i wyszli wreszcie z miasta.    No więc łazicie sobie po mieście i tu nagle... biały promieni (cóż za wyobraźnia) gdzieś z między budynków. Zauważacie że nikt na tego nie zauważył, tak jakby nic się nie wydarzyło. Zaciekawieni trafiacie do opuszczonej dzielnicy, idziecie przez Drogę do Starego placu tam do opuszczonego budynku, wreszcie trafiacie do Labiryntu. Tam Czarna uliczka, Zawalony dom i wreszcie Ślepy zaułek. Ta miejsce z którego wystrzelił promieni. Tam leży małe biało-srebrne (tak lubię łączyć kolory) nasionko. W evencie będą uczestniczyć Watriss i Endros którzy za wszelką cenne będą próbowali odzyskać nasionko. Dla ułatwienia lub utrudnienia będą dwa motyle. Biały motyl który będzie starał się pomóc graczom a jednocześnie Watriss i Endrosowi. Czarny motyl będzie utrudniał graczom życie a duchy wkurzać i męczyć. Tylko proszę nie skaczcie od lokacji do lokacji. W jednej lokacji napiszcie przynajmniej pięć postów. Jeśli jakiś gracz znajdzie się w lokacji w której nic się nie dziej postaram się tam wysłać duszki lub motyle.

To jakbyście nie zrozumieli gdzie macie iść.
 Opuszczona dzielnica ->Droga -> Stary plac -> Opuszczony budynek -> Labirynt-> Czarna uliczka ->Zawalony dom -> Ślepy zaułek 

Event zaczyna się 23 sierpnia zakończony 30 sierpnia.   

9
Targ / Targ
« dnia: Sierpień 14, 2014, 15:53:17 »
To miejsce zatłoczone i pełne straganów, ludzie przychodzą i odchodzą kupują i sprzedają.

10
Wprowadzenie / Rasy i umiejętności
« dnia: Sierpień 14, 2014, 15:32:48 »
Aninusy - jeśli wasza podświadomość kiedykolwiek widział człowieka z lisimi uszami i ogonem oznacza że widziała Aninusa. Ta dumna rasa ludzio-lisów oznacza się kilkoma niezwykłymi umiejętnościami.
 Tanic liści-umiejętność bojowa, wykorzystywana również do uwodzenia.
 Jesienny dywan- kamuflaż
Ruda wrona-umiejętność bojowa, szybkie i bezszelestne zabijanie.
 Ciemne oczy- pozwalają widzieć w ciemności
 Czarne łapy- dzięki tej umiejętności można szybciej kopać jak i podróżować szybciej tunelami.
 Zew towarzyszy- po użyciu tej umiejętności pojawia się kilku lisich towarzyszów.
Ta rasa otrzymuje bonus 8 punktów do zwinności, 2 punkty do słuchu, 5 punktów do perswazji.
Kotłaki- Są to wysoki koty, inaczej mówiąc koty na dwóch łapach. Nie różnią się prawie niczym do zwykłych kotów prócz wielkością. Mają również kocie umiejętności.
 Czarny pech- umiejętność bojowa siły woli, osłabia również ataki przeciwnika.
 Szermierz-umiejętność bojowa, powoduje krwawienie.
 Metalowe pazury- pozwala wspinać się na drzewa nawet jeśli to jest łamliwe i spróchniałe.
 Koci łowca- wyczuwa obecność zwierzyny zazwyczaj nie groź mu głód.
 Koci miętka-spowalnia przeciwnika
 Koci łapki- pozwala na bezszelestne poruszanie.
Ta rasa ma bonusy do 6 punktów do zwinności, 5 do wzroku, 4 punkty do siły woli
Velpules- Wyglądem przypominają ludzi lecz mają wściekle fioletowe oczy a ciało pokrywają liczne pentagramy. Używają wyłącznie siły woli.
 Tarcza mentalna- ochrona przed atakami mentalnymi.
 Atak wspomnień- umiejętność bojowa psychiczna, wywołuje smutek.
 Spokojna myśl-sprawia ulgę w bólu, może usypiać.
Umysł materii- pozwala poruszać małymi przedmiotami.
Śmierć umysłu-umiejętność bojowa psychiczna, wywołuje chwilową dezorientacje.
 Echo- dezorientuje dowolną istotę za dłuży czas.
Ta rasa ma bonus do 10 siły woli, 5 żywotności.
Notcis- kolejni niby ludzie ci jednak o czarnych oczach, z reguły mają ciemne włosy, ujawniają się jedynie o zmierzchu.
 Przemknięcie cienia- pozwala przemknąć jako cieni.
 Ostrze czarnej nocy -umiejętności bojowa, wywołuje strach.
 Klon cienia- przeciwnik widzi cienistego klona.
 Sztylet ciemności- Szybkie zabijanie
 Oczy księżyca- pozwalają widzieć w ciemności nocy jak w dzień.
Przeszycie cienia- umiejętność bojowa.
Ta rasa ma bonus do słuchu 5 punktów, zwinności 4 punkty, 6 punktów do żywotności
Markon-są chyba najweselszymi istotami z pośród całej szóstki. Ludzie o błyszczących oczach i pogodnych twarzach mają ognisty temperament.
 Soczewka słońca- wywołuje ślepotę u przeciwnika.
 Tysiące płomieni- umiejętność bojowa, wywołuje hipotermie.
 Oddech pustyni- wywołuje omamy u przeciwnika.
 Ognista krew- umiejętność bojowa
Światło supernowych- pozwala leczyć towarzysza.
Świetlny przesmyk- Przyspieszenie danej czynności.
 Ta rasa ma bonus do 5 żywotności, 6 siły, 4 inteligencji
Hinery- Ci ludzie o silnie błękitnych oczach zdobią maleńkie łuski. Często przebywają w pobliżu wody przez co są porównywani do ryb.
Wodny oddech- pozwala w nieskończoność oddychać pod wodą.
Czerwona fala- umiejętność bojowa wywołuje poduszenie.
Wodny strzał- umiejętność bojowa
Wodny klon- przeciwnik widzi wodnego klona.
Tarcza sztormu- wodna tarcza
Oddech burzy- przywołuje deszcz, leczący towarzyszy
Ta rasa ma bonus do 6 punktów żywotności 5 wzroku 4 zwinności
Acciperzy- inaczej mówiąc druid, zmiennokształtny. Może sobie wybrać tylko jedno zwierzę spośród: jastrzębia, jelenia i wilka lub dzikiego kota.
 Zwierzęcy trop-pozwala postaci tropić zwierzynę
Szał- umiejętność bojowa, wywołuje dezorientacje.
 Przyjaciel natury- może rozmawiać z zwierzętami.
 Zew- przywołuje zwierzęcych towarzyszy.
Łowca- atak z zaskoczenia
 Chabrowy liść- leczenie towarzyszy.
Ta rasa ma bonus do 6 samodyscypliny, 6 punktów siły, 3 punkty żywotności.

11
Ogłoszenia / Femmy i Terra na urlopie
« dnia: Sierpień 14, 2014, 11:09:03 »
Możecie już wybierać sobie mistrzów lub mentorów. Jednak jeśli chcecie wybrać Flemmy lub Terre musicie poczekać. Terra wraca w poniedziałek, Flemmy nie wiem bo to ruda wiewiórka i znalezienie jej to jak szukanie wilka w mieście.

12
Ogłoszenia / Towarzysze
« dnia: Sierpień 14, 2014, 11:06:21 »
Dodałam towarzyszy, możecie sobie wybierać stworzonka jeśli jakieś się wam spodoba możecie napisać i ja ustawie was jako ich właściciela. Wy również wtedy w postaci dopiszcie swojego towarzysza.

Co robią towarzysze?

Jest to dodatek do fabuły, mogą walczyć z nami, możemy podróżować na ich grzbietach czy z nami rozmawiać. Kiedy jesteśmy właścicielem mamy bezpośrednią kontrole nad chowanicem . Musimy jednak kierować się zgodnie z ich charakterem.   

13
Komnaty słońca / Biblioteka
« dnia: Sierpień 14, 2014, 11:01:34 »
Ogromna biblioteka

14
Komnaty słońca / Hala główna
« dnia: Sierpień 14, 2014, 11:01:09 »
Główna sala pałacowa

15
Komnaty słońca / Komnaty
« dnia: Sierpień 14, 2014, 11:00:42 »
To biblioteki i pokoje. Są tam również jadalnie i obserwatoria. 

Strony: [1] 2 3 ... 7
Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum
quieronovelas pisaczek ganghs lisypl kalinowatyper