Aninusy - jeśli wasza podświadomość kiedykolwiek widział człowieka z lisimi uszami i ogonem oznacza że widziała Aninusa. Ta dumna rasa ludzio-lisów oznacza się kilkoma niezwykłymi umiejętnościami.
Tanic liści-umiejętność bojowa, wykorzystywana również do uwodzenia.
Jesienny dywan- kamuflaż
Ruda wrona-umiejętność bojowa, szybkie i bezszelestne zabijanie.
Ciemne oczy- pozwalają widzieć w ciemności
Czarne łapy- dzięki tej umiejętności można szybciej kopać jak i podróżować szybciej tunelami.
Zew towarzyszy- po użyciu tej umiejętności pojawia się kilku lisich towarzyszów.
Ta rasa otrzymuje bonus 8 punktów do zwinności, 2 punkty do słuchu, 5 punktów do perswazji.
Kotłaki- Są to wysoki koty, inaczej mówiąc koty na dwóch łapach. Nie różnią się prawie niczym do zwykłych kotów prócz wielkością. Mają również kocie umiejętności.
Czarny pech- umiejętność bojowa siły woli, osłabia również ataki przeciwnika.
Szermierz-umiejętność bojowa, powoduje krwawienie.
Metalowe pazury- pozwala wspinać się na drzewa nawet jeśli to jest łamliwe i spróchniałe.
Koci łowca- wyczuwa obecność zwierzyny zazwyczaj nie groź mu głód.
Koci miętka-spowalnia przeciwnika
Koci łapki- pozwala na bezszelestne poruszanie.
Ta rasa ma bonusy do 6 punktów do zwinności, 5 do wzroku, 4 punkty do siły woli
Velpules- Wyglądem przypominają ludzi lecz mają wściekle fioletowe oczy a ciało pokrywają liczne pentagramy. Używają wyłącznie siły woli.
Tarcza mentalna- ochrona przed atakami mentalnymi.
Atak wspomnień- umiejętność bojowa psychiczna, wywołuje smutek.
Spokojna myśl-sprawia ulgę w bólu, może usypiać.
Umysł materii- pozwala poruszać małymi przedmiotami.
Śmierć umysłu-umiejętność bojowa psychiczna, wywołuje chwilową dezorientacje.
Echo- dezorientuje dowolną istotę za dłuży czas.
Ta rasa ma bonus do 10 siły woli, 5 żywotności.
Notcis- kolejni niby ludzie ci jednak o czarnych oczach, z reguły mają ciemne włosy, ujawniają się jedynie o zmierzchu.
Przemknięcie cienia- pozwala przemknąć jako cieni.
Ostrze czarnej nocy -umiejętności bojowa, wywołuje strach.
Klon cienia- przeciwnik widzi cienistego klona.
Sztylet ciemności- Szybkie zabijanie
Oczy księżyca- pozwalają widzieć w ciemności nocy jak w dzień.
Przeszycie cienia- umiejętność bojowa.
Ta rasa ma bonus do słuchu 5 punktów, zwinności 4 punkty, 6 punktów do żywotności
Markon-są chyba najweselszymi istotami z pośród całej szóstki. Ludzie o błyszczących oczach i pogodnych twarzach mają ognisty temperament.
Soczewka słońca- wywołuje ślepotę u przeciwnika.
Tysiące płomieni- umiejętność bojowa, wywołuje hipotermie.
Oddech pustyni- wywołuje omamy u przeciwnika.
Ognista krew- umiejętność bojowa
Światło supernowych- pozwala leczyć towarzysza.
Świetlny przesmyk- Przyspieszenie danej czynności.
Ta rasa ma bonus do 5 żywotności, 6 siły, 4 inteligencji
Hinery- Ci ludzie o silnie błękitnych oczach zdobią maleńkie łuski. Często przebywają w pobliżu wody przez co są porównywani do ryb.
Wodny oddech- pozwala w nieskończoność oddychać pod wodą.
Czerwona fala- umiejętność bojowa wywołuje poduszenie.
Wodny strzał- umiejętność bojowa
Wodny klon- przeciwnik widzi wodnego klona.
Tarcza sztormu- wodna tarcza
Oddech burzy- przywołuje deszcz, leczący towarzyszy
Ta rasa ma bonus do 6 punktów żywotności 5 wzroku 4 zwinności
Acciperzy- inaczej mówiąc druid, zmiennokształtny. Może sobie wybrać tylko jedno zwierzę spośród: jastrzębia, jelenia i wilka lub dzikiego kota.
Zwierzęcy trop-pozwala postaci tropić zwierzynę
Szał- umiejętność bojowa, wywołuje dezorientacje.
Przyjaciel natury- może rozmawiać z zwierzętami.
Zew- przywołuje zwierzęcych towarzyszy.
Łowca- atak z zaskoczenia
Chabrowy liść- leczenie towarzyszy.
Ta rasa ma bonus do 6 samodyscypliny, 6 punktów siły, 3 punkty żywotności.