NovaSeaCula

Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Aktualności:

Forum SMF zostało uruchomione!


Autor Wątek: Rasy i umiejętności  (Przeczytany 892 razy)

Watriss

  • Administrator
  • Aktywny użytkownik
  • *****
  • Reputacja +0/-0
  • Wiadomości: 161
    • Zobacz profil
Rasy i umiejętności
« dnia: Sierpień 14, 2014, 15:32:48 »

Aninusy - jeśli wasza podświadomość kiedykolwiek widział człowieka z lisimi uszami i ogonem oznacza że widziała Aninusa. Ta dumna rasa ludzio-lisów oznacza się kilkoma niezwykłymi umiejętnościami.
 Tanic liści-umiejętność bojowa, wykorzystywana również do uwodzenia.
 Jesienny dywan- kamuflaż
Ruda wrona-umiejętność bojowa, szybkie i bezszelestne zabijanie.
 Ciemne oczy- pozwalają widzieć w ciemności
 Czarne łapy- dzięki tej umiejętności można szybciej kopać jak i podróżować szybciej tunelami.
 Zew towarzyszy- po użyciu tej umiejętności pojawia się kilku lisich towarzyszów.
Ta rasa otrzymuje bonus 8 punktów do zwinności, 2 punkty do słuchu, 5 punktów do perswazji.
Kotłaki- Są to wysoki koty, inaczej mówiąc koty na dwóch łapach. Nie różnią się prawie niczym do zwykłych kotów prócz wielkością. Mają również kocie umiejętności.
 Czarny pech- umiejętność bojowa siły woli, osłabia również ataki przeciwnika.
 Szermierz-umiejętność bojowa, powoduje krwawienie.
 Metalowe pazury- pozwala wspinać się na drzewa nawet jeśli to jest łamliwe i spróchniałe.
 Koci łowca- wyczuwa obecność zwierzyny zazwyczaj nie groź mu głód.
 Koci miętka-spowalnia przeciwnika
 Koci łapki- pozwala na bezszelestne poruszanie.
Ta rasa ma bonusy do 6 punktów do zwinności, 5 do wzroku, 4 punkty do siły woli
Velpules- Wyglądem przypominają ludzi lecz mają wściekle fioletowe oczy a ciało pokrywają liczne pentagramy. Używają wyłącznie siły woli.
 Tarcza mentalna- ochrona przed atakami mentalnymi.
 Atak wspomnień- umiejętność bojowa psychiczna, wywołuje smutek.
 Spokojna myśl-sprawia ulgę w bólu, może usypiać.
Umysł materii- pozwala poruszać małymi przedmiotami.
Śmierć umysłu-umiejętność bojowa psychiczna, wywołuje chwilową dezorientacje.
 Echo- dezorientuje dowolną istotę za dłuży czas.
Ta rasa ma bonus do 10 siły woli, 5 żywotności.
Notcis- kolejni niby ludzie ci jednak o czarnych oczach, z reguły mają ciemne włosy, ujawniają się jedynie o zmierzchu.
 Przemknięcie cienia- pozwala przemknąć jako cieni.
 Ostrze czarnej nocy -umiejętności bojowa, wywołuje strach.
 Klon cienia- przeciwnik widzi cienistego klona.
 Sztylet ciemności- Szybkie zabijanie
 Oczy księżyca- pozwalają widzieć w ciemności nocy jak w dzień.
Przeszycie cienia- umiejętność bojowa.
Ta rasa ma bonus do słuchu 5 punktów, zwinności 4 punkty, 6 punktów do żywotności
Markon-są chyba najweselszymi istotami z pośród całej szóstki. Ludzie o błyszczących oczach i pogodnych twarzach mają ognisty temperament.
 Soczewka słońca- wywołuje ślepotę u przeciwnika.
 Tysiące płomieni- umiejętność bojowa, wywołuje hipotermie.
 Oddech pustyni- wywołuje omamy u przeciwnika.
 Ognista krew- umiejętność bojowa
Światło supernowych- pozwala leczyć towarzysza.
Świetlny przesmyk- Przyspieszenie danej czynności.
 Ta rasa ma bonus do 5 żywotności, 6 siły, 4 inteligencji
Hinery- Ci ludzie o silnie błękitnych oczach zdobią maleńkie łuski. Często przebywają w pobliżu wody przez co są porównywani do ryb.
Wodny oddech- pozwala w nieskończoność oddychać pod wodą.
Czerwona fala- umiejętność bojowa wywołuje poduszenie.
Wodny strzał- umiejętność bojowa
Wodny klon- przeciwnik widzi wodnego klona.
Tarcza sztormu- wodna tarcza
Oddech burzy- przywołuje deszcz, leczący towarzyszy
Ta rasa ma bonus do 6 punktów żywotności 5 wzroku 4 zwinności
Acciperzy- inaczej mówiąc druid, zmiennokształtny. Może sobie wybrać tylko jedno zwierzę spośród: jastrzębia, jelenia i wilka lub dzikiego kota.
 Zwierzęcy trop-pozwala postaci tropić zwierzynę
Szał- umiejętność bojowa, wywołuje dezorientacje.
 Przyjaciel natury- może rozmawiać z zwierzętami.
 Zew- przywołuje zwierzęcych towarzyszy.
Łowca- atak z zaskoczenia
 Chabrowy liść- leczenie towarzyszy.
Ta rasa ma bonus do 6 samodyscypliny, 6 punktów siły, 3 punkty żywotności.
« Ostatnia zmiana: Sierpień 14, 2014, 18:13:01 wysłana przez Watriss »
Zapisane
 

Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum
anime animezywioly vent-team mexicanas monsters